Monday 21 May 2012

Selamat datang ke Adamaya


"A Greeting sangat hangat untuk semua pelawat Adamaya. Dreams tidak terlalu besar, tetapi ia mengambil banyak tumpuan, penentuan dan kuasa akan membawa kepada realiti. Kami mengalu-alukan anda pesawat untuk bermimpi, berkembang dan mencapai impian anda dengan Adamaya! "


 Mengenai Adamaya

ADAMAYA ditubuhkan pada tahun 2003 oleh Datin personaliti TV terkenal Sharifah Shawati Syed Mohd: tokoh awam yang imej memancarkan keyakinan, gaya dan kecanggihan. Menariknya, nama "Adamaya", tepat cukup, gabungan nama-nama kanak-kanak indah pengasas, Adam dan Maya.

Duit syiling ini juga membawa mesej yang secara harfiah diterjemahkan sebagai "mempunyai hidup" atau "mempunyai bersinar", yang menggambarkan fungsi sebenar Adamaya: menggiatkan semula kehidupan dan cahaya di dalam diri anda melalui program menyesuaikan kami dibuat. Apa yang pada mulanya bermula sebagai sebuah studio rambut ahli untuk memenuhi keperluan rawatan rambut peningkatan pelanggan yang berpuas hati kami, dan keperluan pengindahan, kini telah diperluaskan untuk memasukkan perkhidmatan khusus dalam bidang perundingan imej.

Apabila ia datang untuk membuat orang melihat baik, Adamaya mempunyai semua dari dandanan rambut, membuat, dengan penjenamaan imej: pakej yang sepenuhnya holistik.

Selepas 7 tahun operasi, Adamaya kini telah mempelbagaikan perkhidmatannya kepada Pembuatan, Pemasaran dan Perdagangan jenis produk pengguna bagi pertubuhan-pertubuhan korporat, syarikat-syarikat pautan kerajaan dan institusi swasta. Pejabat merangkap bangunan kilang kami dipanggil Adamaya Marketing Sdn Bhd terletak di Kota Damansara, dilengkapi dengan bilik-bilik latihan, bilik mesyuarat dan bilik tontonan produk untuk ahli dan pelanggan kami untuk melihat dan menguji produk kami.






 Adamaya telah melancarkan labelnya sendiri produk yang hanya dipanggil 'Adamaya' bulan ini. Terdapat pelbagai Penjagaan Kulit Penjagaan Rambut, Penjagaan Badan, Penjagaan Kesihatan, Penjagaan Isi Rumah, Penjagaan Auto dan Produk Penjagaan Specialty untuk memenuhi setiap keperluan pelanggan-pelanggan kami.

Dengan pelancaran rasmi dalam talian laman web, kami menjemput semua pihak yang berminat untuk menyertai kumpulan kami untuk meneroka peluang perniagaan yang lumayan yang kami tawarkan dan berkembang bersama-sama dengan kami.

Jangan lepaskan peluang ini seumur hidup kerana peluang tidak datang mengetuk dua kali! Apa yang anda perlu lakukan adalah hanya log masuk dan menjadi antara kumpulan yang pertama untuk mendaftar sebagai ahli kami.

Kami akan membimbing, mendorong dan membawa anda ke perjalanan yang banyak kewangan!


TESTIMONI PENGGUNA

Rawatan Kecantikan Krim

Rawatan kecantikan Cream adalah krim yang direka khas yang telah saintifik dirumuskan dengan bahan-bahan yang berkuasa dan semulajadi untuk memberikan penampilan yang langsing, di samping melembapkan kulit. Rawatan kecantikan Cream boleh digunakan untuk perut, pinggang, paha, lengan dan bahagian badan yang lain untuk mendapatkan hasil yang cepat dan berkesan tanpa kesan sampingan yang tidak diingini. Ia adalah pelembap yang dibuat dengan bahan-bahan herba semulajadi yang aktif yang mensasarkan kawasan setempat. Rawatan kecantikan adalah untuk kedua-dua lelaki dan wanita dan boleh digunakan pada mana-mana bahagian badan.

Harga runcit: RM240


Losyen Puting Pink & Cream (Stok terhad)

Losyen Puting Pink & syarat Krim puting, meninggalkan mereka merah jambu dan segar. Dengan campuran ekstrak herba semula jadi, ia membantu meringankan tompok-tompok hitam sambil menanggalkan sel kulit mati dan mendedahkan baru, kulit lebih ringan secara beransur-ansur dalam tempoh 7 hari.

Harga runcit: RM120

15ml



Q Serum

Formula yang direka khas kolagen herba pekat membantu mengisi semula masa yang telah dibawa pergi. Ia boleh membantu keanjalan kulit untuk penampilan yang jelas kelihatan licin, lebih tegang. Ia merupakan formula unik semulajadi yang diperbuat daripada ekstrak tumbuhan dan kolagen.

Harga runcit: RM240

15ml

No comments:

Post a Comment